Autó és Gumiszerviz
1107 Budapest Fogadó utca 6
+36-1-262-2344
gumiaruhaz(kukac)gumiabroncslap.hu
 
  • Google play
     

Szolgáltatásaink
  •   Gumicsere és javítás
  •   Futómű beállítás és javítás
  •   Fék
  •   Olajcsere
  •   Autóklíma töltés tísztítás
  •   Vezérműszíj csere
  •   Kerekek szezonális tárolása
  •   Felni javítás
  •   TPMS, RDKS rendszer
  •   Autópolírozás
  •   Műszaki vizsga
  •   Kipufogó
Szolgáltatások
  • Gumicsere és javítás
  • Futómű beállítás és javítás
  • Fék
  • Olajcsere
  • Autóklíma töltés tísztítás
  • Vezérműszíj csere
  • Kerekek szezonális tárolása
  • Felni javítás
  • TPMS, RDKS rendszer
  • Autópolírozás
  • Műszaki vizsga
  • Kipufogó
Keresés
 
Blank
Méret /
Gyártók
Típus
Személyautó Terepjáró Kisáruszállító  
Idény
Nyárigumi Téligumi 4 évszakos  
Egyéb
Csak defekttűrő Csak erősített (xl)
Csak peremvédős Használt gumi is
Energia címke
 
Fogyasztás Nedves úton Külső zaj dB  
Teljes választék
       
SZERVíZ BEJELENTKEZÉS
2018.   .   .
 

Műhelyünkben, a TPMS vagy RDKS rendszerű defektvisszajelző

 

A TPMS
(Tire Pressure Monitoring System) vagy RDKS (Reifendruckkontrollsystem)

 

Műhelyünkben, a TPMS vagy RDKS rendszerű defektvisszajelzővel

ellátott autók is könnyedén szervizelhetőek. Biztosítjuk a legjobb szakértői gárdát, és technológiai hátteret az ügyfelek biztonsága érdekében.
Néhány sorban leírjuk, hogy miért is ennyire fontos ez!
 


Az elmúlt években egyre inkább elterjedtek, de az Európai Unió ECE R 64-es rendelete nyomán 2014. november 1-jétől minden, az Unióban újonnan forgalomba helyezett gépjárműnek rendelkeznie kell ezzel a biztonsági rendszerrel. A guminyomás ellenőrző rendszereknek két típusa létezik, az indirekt és a direkt. Kezdetben főként az indirekt guminyomás ellenőrző rendszert alkalmazták, mára pedig már egyre nagyobb teret hódítanak a direkt, külön szenzorokkal felszerelt rendszerek.

Az indirekt a kerekek fordulatszámát figyeli. Ha csökken az egyik abroncsban a nyomás, akkor annak a kerülete kisebb lesz, ezáltal gyorsabban forog, mint a többi kerék. Ezt a központi egység érzékeli és figyelmezteti a vezetőt.

A rendszer előnye, hogy az ABS-szenzor jeleit használja, emiatt nincs szükség külön érzékelőre.
 
 

A direkt rendszer felépítése komplexebb, ugyanakkor részletesebb és pontosabb adatokat szolgáltat.


Ez a konstrukció a következők alapján épül fel: minden egyes kerék tartalmaz egy nyomásérzékelő-szenzort. A mért adatok 0.1 bar pontossággal rádiófrekvencián kerülnek továbbításra a központi egység felé. Bizonyos autóknál elő is tudjuk hívni a mért adatokat: ellenőrizhetjük a pontos nyomást és akár az abroncshőmérsékleteket. Ez a rendszer egy küszöbértékre van beállítva, amit ha elér a guminyomás, akkor a műszerfalon megjelenik a TPMS sárga ikonja.

A TPMS alkalmazásának célja kettős: elsőként növeli a biztonságot, hiszen a kimutatások szerint sok baleset történik amiatt, hogy rossz guminyomással közlekednek az autósok. A másik cél pedig a fogyasztás megfelelő szinten tartása és a környezetvédelem. Nem mindegy ugyanis, hogy a gyárihoz képest pl. 30 százalékkal kisebb guminyomással autózunk. Ebben az estben nemcsak több üzemanyagot égetünk el, hanem a gumi is intenzívebb kopásnak van kitéve.

Mindenkinek biztonságos autózást kívánunk!(Euro Tyre Kft. csapata)


 
0.040027141571045