Méret: | 120/90-18 | Összes ilyen termék | |
Gyártó: | Michelin | Összes ilyen termék | |
Mintázat: | ENDURO MEDIUM | ||
Idény: | nincs | Típus: | Motorkerékpár |
SAP gyártói kód: | 658101 | Ean kód: | 3528706581014 |
Sebességindex (SI): | R | Terhelhetőség (LI): | 65 |
Ingyenes kiszállítás |
A MICHELIN Enduro Medium egy prémium kategóriás motorkerékpár-abroncs, amiért enduró versenyekhez és terepmotorozáshoz terveztek. Ez az abroncs ideális választás a motorosoknak, akik változatos terepviszonyok között keresnek megbízható teljesítményt és tartósságot.
Főbb jellemzők:
-
Kiváló tapadás és vonóerő: Az innovatív futófelületi mintázat és a speciális gumikeverék biztosítja a megnövelt tapadást és vonóerőt, még kopott állapotban is. A V-alakú blokkok és a megnövelt érintkezési felületek biztosítják a jobb teljesítményt.
-
Hosszú élettartam: A MICHELIN Enduro Medium abroncsok 15%-kal hosszabb élettartamot kínálnak elődjükhöz képest, és stabil teljesítményt nyújtanak az idő múlásával.
-
Sokoldalúság: Az abroncs közúti használatra is homologizált, bár nem ajánlott hosszabb utakra. Több gyártó, mint például a Husqvarna, a Betamotor, a Gas Gas és a Sherco is jóváhagyta ezt az abroncsot enduró modelljeihez.
A Michelin 1889-ben alakult a franciaországi Clermont-Ferrandban, amikor Édouard és André Michelin átvették nagyapjuk gumigyárat. 1891-ben szabadalmaztatták az első leszerelhető pneumatikus gumiabroncsot, amelyet Charles Terront használt a világ első hosszútávú kerékpárversenyén, a Paris–Brest–Paris-on, és győzelmet aratott. Az 1920-as és 1930-as években a Michelin jelentős gumiplantációkat működtetett Vietnámban, biztosítva a vállalat nyersanyagellátásához. 1934-ben bemutatták a defektet is használható abroncsot, amely a mai run-flat technológia előfutára volt. 1946-ban a Michelin szabadalmaztatta a radiál gumiabroncsot, amely forradalmasította az ipart, és gyorsan elterjedt Európában és Ázsiában. Az 1960-as évek végén a Michelin belépett az észak-amerikai piacra, és 1989-re már 10%-os arányt ért el az amerikai autógyártók eredeti felszerelésű abroncsainak piacán. 1989-ben a Michelin felvásárolta az amerikai BF Goodrich és Uniroyal gumiabroncs-gyártókat, tovább erősítve globális jelenlétét. 2008-ban a Michelin ismét a világ legnagyobb gumiabroncsgyártójává vált, megelőzve a Bridgestone-t. A vállalat ma több gyárat üzemeltet és számos márkát, például a Taurus és a Kormoran abroncsokat is birtokolja. A Michelin elkötelezett az innováció és a fenntarthatóság iránt, és továbbra is vezető szerepet tölt be a globális gumiabroncs-iparban.